مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لامپ گازی پارس شهاب

آنچه در این مقاله می خوانید...

 لیست قیمت عمده لامپ گازی پارس شهابتاریخچه شرکت پارس شهابنحوه استفاده از لامپ های تخلیه گازیثبت سفارش لامپ گازی پارس شهاب
پخش لامپ گازی پارس شهاب

 لیست قیمت عمده لامپ گازی پارس شهاب

لامپ گازی ( پارس شهاب ) یا لامپ HID یکی از انواع لامپ ها می باشد. که در نورپردازی فضای بیرونی و فضای داخلی سوله ها نقش بسیاری دارد. این لامپ ها حدود یک قرن می باشد که وارد دنیای روشنایی شده است. و اکنون نیز از کاربرد و مصرف بالایی برخوردار می باشد.

 

کاربرد لامپ های گازی در چراغ های خیابانی در پروژکتورهای گازی برای تامین روشنایی پل ها، تونل ها. برج های نوری، تامین نور مورد نیاز سوله ها، کارگاه ها، کارخانه ها و نیز کمک به رشد گیاهان در گلخانه ها می باشد.

 

در ایران شرکت های زیادی درصدد تولید لامپ های برمی آیند. ازجمله : شرکت لامپ نور با تولید دو برند اسرام و نور، شرکت صرام، شرکت پارس شهاب، نورافشان و… . شرکت پارش شهاب یکی از بهترین تولید کنندگان اقلام روشنایی ازجمله لامپ گازی در ایران می باشد.

 

پخش لامپ گازی پارس شهاب
لامپ بخار جیوه پارس شهاب

این شرکت به تولید لامپ های گازی بخار سدیم، بخار جیوه و متال هالید در تمامی توان های پر مصرف می پردازد. و توانسته است در این راستا بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد.

مشتریان عزیز کلیدچی جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، دریافت لیست قیمت لامپ گازی پارس شهاب و همچنین خرید لامپ ۲۵۰ وات سدیم پارس شهاب فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

تاریخچه شرکت پارس شهاب

شرکت شهاب توشه یکی از اعضای مجموعه شرکت های گروه روشنائی شرکت سرمایه گذاری پارس توشه (PARS TOUSHEH Investment Company)، به پشتوانه بیش از ۵۰ سال تجربه تولید انواع محصولات روشنایی می باشد. که در این گروه، موفق به تولید محصولات با کیفیت مطابق با استانداردهای جهانی و ملی و جلب اعتماد مصرف کنندگان و موجب رضایت و خشنودی آنان، گردیده است.

 

لامپ بخار سدیم پارس شهاب

شرکت شهاب توشه ( پارس شهاب ) نخستین تولیدکننده انواع لامپ های گازی HID (High Intensity Discharge)، در ایران می باشد. که با هدف تأمین نیاز کشور در این زمینه، جهت روشنایی معابر، خیابان ها و جاده های بین شهری، فعالیت خود را در سال ۱۳۷۸ آغاز نمود. محصولات تولیدی شرکت از عوامل اصلی تأمین امنیت و سلامت شهروندان، اماکن و ابنیه محسوب می گردد.

 

نحوه استفاده از لامپ های تخلیه گازی

لامپ تخلیه در گاز نوعی از لامپ ها می باشد که برای ایجاد روشنایی در درون آنها از عناصر گازی و نمک ها استفاده می شود. لامپ تخلیه در گاز را نمی توان مستقیماً به منبع تغذیه الکتریکی متصل کرد.

 

زیرا در این لامپ ها با افزایش یونیزاسون گاز، مقاومت الکتریکی آن کاهش می یابد. با کاهش مقاومت الکتریکی جریان افزایش خواهد یافت که خود موجب افزایش بیشتر یونیزاسیون می شود و این چرخه به سرعت ادامه پیدا می کند. به طوری که اگر به ترتیبی از لامپ محافظت نشود و جریان برق ورودی به لامپ کنترل نشود در کمتر از یک ثانیه لامپ خواهد سوخت.

 

برای محافظت لامپ از یک مقاومت یا امپدانس موازی (ترانس یا بالاست) استفاده می کنند. این ترانس ها جریان الکتریکی وارد شده به لامپ را کنترل می کنند و اجازه نمی دهند که جریان برق بیشتر از مقاومت لامپ به آن وارد شود. دو مارک آرش ترانس و ترانس راما از بهترین ترانس های بازار می باشند. که می توانید برای لامپ های گازی خود یکی از این دو مارک را تهیه نمایید.

ثبت سفارش لامپ گازی پارس شهاب

مجموعه کلیدچی به پخش عمده محصولات روشنای ازجمله موارد زیر می پردازد:

  1. چراغ خیابانی گازی و چراغ خیابانی LED
  2. پروژکتور ال ای دی و گازی
  3. ترانس گازی
  4. لامپ گازی
  5. پنل های ال ای دی
  6. و انواع سیم و کابل

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک روبرو کلیک نمایید: پخش عمده سیم و کابل

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، خرید ترانس گازی آرش و خرید لامپ گازی آرش فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید