مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده لامپ ال ای دی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لامپ چیست؟انواع لامپلامپ ال ای دیلامپ ال ای دی ایران زمین
خرید لامپ ال ای دی با نازلترین قیمت از کلیدچی

لامپ‌ها یکی از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین محصولات روشنایی در دنیای امروز می‌باشد. که در تامین روشنایی ساختمان های مسکونی، تجاری، تفریحی، سینماها، سوله‌ها، کارخانه‌ها، پارک‌، پل‌، جاده‌، خیابان‌ و تزیین برای جشن‌های مختلف کریسمس، نورپردازی نمای ساختمان ها ویترین مغازه ها، نورپردازی شهری و…کاربرد دارد. لامپ ال ای دی تکنولوژی جدید در دنیای روشنایی می‌باشد که دارای ویژگی‌های فوق العاده‌ای می‌باشد. و همین باعث شده است تا خرید عمده لامپ ال ای دی روز به روز رایج‌تر شود. در ادامه به معرفی و لامپ ال ای دی و انواع آن خواهیم پرداخت.

خرید لامپ ال ای دی با نازلترین قیمت از کلیدچی

همراهان و مشتریان عزیز جهت خرید انواع لامپ ال ای دی و همچنین خرید لامپ ال ای دی پارس شهاب فرم مشاوره و فروش را پر کنید. و منتظر تماس مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. چنانچه درخواستتان فوری می‌باشد از طریق شماره‌های موجود در سایت با مشاورین و کارشناسان فروش ما ارتباط حاصل فرمایید.

لامپ چیست؟

چراغ الکتریکی یا لامپ (به فرانسوی: lampe) یک گونه منبع روشنایی مصنوعی است که شامل یک منبع نوری و قطعات و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی مثل حباب، اتصالات، به همراه مدارات راه انداز، مثل بالاست، خازن و … می‌شود که در یک شیشه یا حباب پلاستیکی قرار داده شده‌اند، و از آن‌ها برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی نوری کمک می‌گیرند.

انواع لامپ

لامپ‌ها دارای انواع مختلفی هستند که با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی و علم مدل‌های جدید و به روز با کارایی بهتر و بیشتر از لامپ‌های نسل گذشته تولید و به بازار عرضه گردیده است. لامپ ال ای دی نسل جدید لامپ‌ها می‌باشد که نسبت به لامپ‌های قدیمی دارای بازده نور بیشتر و طول عمر بیشتر می‌باشد. همچنین انواع لامپ‌ها دارای کاربردهای متفاوتی هستند. در ادامه به معرفی این لامپ‌ها خواهیم پرداخت:

  1. لامپ ال ای دی (LED)
  2. لامپ رشته ای
  3. لامپ‌تخلیه گازی
  4. لامپ فلورسنت ( لامپ کم مصرف )
  5. لامپ هالوژنی
  6. لامپ‌ ماکروویو
  7. لامپ ادیسونی
  8. لامپ‌قوس کربنی
  9. لامپ مغناطیسی ال‌ وی‌ دی
  10. لامپ یو وی ( لامپ uv )
  11. لامپ فیلامنت

در ادامه به معرفی بهترین و با کیفیت ترین برندهای داخلی ایران خواهیم پرداخت. همراهان عزیز جهت خرید لامپ ال ای دی روی لینک کلیک نمایید.

لامپ ال ای دی

لامپ ال‌ ای‌ دی ( لامپ LED ) نوعی از منابع نور حالت جامد است که برای روشنایی از دیود ساطع کننده نور یا ال ای دی، استفاده می‌کند. این لامپ‌ها در گذشته فقط به عنوان چراغ قرمز رنگ در درون دستگاه‌های الکترونیکی مانند کنترل تلویزیون، چشمی های تلویزیون یا محافظ ها و… کاربرد داشت. با توجه به مصرف برق کم، طول عمر بسیار بالا و تکنولوژی پیشرفته ساخت، توانست جای خود را در صنعت روشنایی در دنیا باز کنند.

لامپ ال ای دی ایران زمین

شرکت ایران تجارت پوریا، با برندهای تخصصی ایران زمین، سهیل، یونی لایت و… فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در زمینه واردات و تولید لامپ های رشته‌ای و کم مصرف آغاز کرده است. این شرکت از سال ۱۳۹۰، تولید انواع لامپ ها و چراغ های ال ای دی را در دستور کار خود قرار داد. مجموعه ایران زمین یکی از کاملترین سبدهای محصولی در حوزه انواع کالاهای روشنایی در کشور را دارد.

لامپ ۳۰ وات ال ای دی ایران زمین

از جمله تولیدات شرکت ایران زمین میتوان به لامپ ال ای دی حبابی، استوانه‌ای، لامپ سقفی، هالوژنی، اشکی، طرح گل، سفینه‌ای، بولینگ، اف پی ال و… اشاره نمود. که دارهی تنوع بسیار در رنج توانی ۶ وات تا ۱۰۰ وات میباشد. همراهان عزیز جهت خرید لامپ ال ای دی ایران زمین و همچنین جهت دریافت لیست قیمت لامپ ال ای دی ایران زمین به صورت عمده با شماره ۰۹۱۲۰۲۲۳۳۴۱ تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید