مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید اینترنتی چراغ خیابانی با نازلترین قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید اینترنتی چراغ خیابانی با نازلترین قیمتانواع چراغ خیابانیچراغ خیابانی LEDچراغ خیابانی را از کجا به صورت اینترنتی بخریم؟
فروش اینترنتی چراغ خیابانی

خرید اینترنتی چراغ خیابانی با نازلترین قیمت

خرید اینترنتی چراغ خیابانی یکی از مسائلی ست که برای دهیاری ها، شهرداری ها و یا پیمانکارانی که در شهرستان واقع اند، بسیار مهم می باشد.

 

چراغ خیابانی یکی از مهم ترین مبلمان شهری می باشد. و همچنین چراغ خیابانی مهم ترین ابزار روشنایی فضای باز و معابر می باشد. از اینرو خرید چراغ مناسب و با قیمت مناسب و خرید از مکان معتبر قابل توجه خریداران می باشد.

خرید اینترنتی چراغ خیابانی
پخش عمده چراغ خیابانی SMD

مجموعه کلیدچی در زمینه فروش اینترنتی چراغ خیابانی بیش از ۶ سال سابقه فعالیت دارد. و توانسته است با بسیاری از پیمانکاران و پروژه های بزرگ داخلی و خارجی همکاری داشته باشد.

 

مشتریان عزیز جهت دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید و همچنین دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

انواع چراغ خیابانی

تا یک دهه گذشته فقط یک نوع چراغ خیابانی در بازار وجود داشت و آن هم چراغ خیابانی گازی  یا چراغ خیابانی HID بود. این چراغ ها به چراغ خیابانی قدیمی و چراغ خیابانی لاکپشتی نیز معروف می باشند.

 

اما هنوز هم این چراغ ها رایجترین نوع چراغ های داخل بازار می باشند. و دولت های زیادی در سراسر جهان برای جایگزینی نسل جدید چراغ خیابانی با چراغ های گازی در حال برنامه ریزی و اجرایی کردن آن می باشند.

قیمت چراغ خیابانی گلنور
خرید چراغ خیابانی ۲۵۰ وات گلنور

و این مهم بدلیل ویژگی های فوق العاده چراغ های نسل جدید می باشد. که در ادامه بذکر آن ها خواهیم پرداخت. چراغ خیابانی گازی خود به سه دسته تقسیم می شود: بخار سدیم، بخار جیوه و متال هالید.

 

چراغ خیابانی بخار سدیم بیشترین مصرف را در بین سه مدل چراغ گازی دارد و بیشتر برای معابر اصلی ازجمله خیابان ها و معابر بزرگراهی مورد استفاده قرار می گیرد. با وارد بازار شدن چراغ های نسل جدید به مرور استفاده از این چراغ ها کمتر شده است.

چراغ خیابانی LED

و اما نسل جدید چراغ های خیابانی، چراغ خیابانی LED می باشد. که بدلیل ویژگی های منحصربفردی که دارد بلافاصله بعد از ورود به بازار با استقبال بینظیری روبرو شد.

 

قیمت خرید چراغ خیابانی LED در ابتدا بالاتر از قیمت خرید چراغ خیابانی گازی می باشد. و همین باعث شده که روند جایگزینی با کندی پیش برود. اما به این نکته توجه کنید که هزینه های چراغ های ال ای دی چند برابر کمتر از چراغ های گازی می باشد.

 

چراغ خیابانی تیر برق
پخش عمده چراغ خیابانی سی او بی

جهت خرید انواع سیم و کابل بر روی لینک کلیک نمایید: پخش عمده انواع سیم

 

چراغ خیابانی ال ای دی خود نیز به دو دسته تقسیم می شوند: چراغ خیابانی COB و چراغ خیابانی SMD. تفاوت بارز این دو چراغ در نوع پخش نور آنها می باشد. چراغ خیابانی سی او بی نور را متمرکز می کند و چراغ خیابانی اس ام دی نور را پخش می کند.

 

مصرف پایین برق، هزینه تعمیر و نگه داری پایین، طول عمر زیاد، بازدهی بالاتر، سازگاری با محیط زیست از جمله بارزترین ویژگی های چراغ خیابانی ال ای دی می باشد.

 

چراغ خیابانی را از کجا به صورت اینترنتی بخریم؟

 

مشتریان عزیز می توانند انواع چراغ خیابانی را به صورت اینترنتی از این سایت و یا دیگر سایت های معتبر تهییه نمایند. جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی و خرید اینترنتی چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید