مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ترانس چراغ خیابانی پارس | فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده ترانس چراغ خیابانی پارستولیدکنندگان بالاست چراغ خیابانی در ایرانچراغ خیابانی پارس
فروش ترانس چراغ خیابانی

فروش عمده ترانس چراغ خیابانی پارس

ترانس چراغ خیابانی  که به آن بالاست نیز گفته می شود یکی از محصولاتی می باشد که در  تجهیزات  روشنایی به کار میرود. بالاست الکترونیکی معمولاً در مهتابی های قدیمی، چراغ خیابانی گازی پارس و پروژکتور گازی  مورد استفاده قرار می گیرد.

لیست قیمت ترانس چراغ خیابانی پارس
ترانس مسی آرش

این قطعه در مدار قبل از لامپ قرار می گیرد تا دو وظیفه مهم را برای لامپ انجام دهد:

  1. . ایجاد ولتاژ بالا در هنگام روشن شدن لامپ: برای روشن شدن یک لامپ گازی به حدود ۶۰۰  ولت جریان الکتریکی نیاز است که ترانس در هنگام روشن شدن این ولتاژ را به لامپ وارد میکند.
  2. کنترل جریان برق:  بعد از روشن شدن لامپ لازم میباشد که جریان ورودی به لامپ تنظیم و کنترل شود تا از حد و توان لامپ خارج نباشد وگرنه لامپ ی سوزد. و همچنین در زمان هایی که جریان برق به سرعت وارد مدار می‌شود این جریان را کنترل و از ورود آن به لامپ جلوگیری جلوگیری میکند
فروش عمده بالاست راما
ترانس ۷۰ وات راما

مجموعه کلیدچی به فروش عمده انواع ترانس چراغ خیابانی گازی و پخش عمده انواع چراغ خیابانی می‌پردازد.  ادامه به معرفی بهترین مارک ترانس الکترونیکی در بازار ایران خواهیم پرداخت. مشتریان عزیز جهت خرید انواع ترانس چراغ خیابانی گازی و همچنین خرید انواع چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را پر نمایید و منتظر تماس مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید. همراهان عزیز جهت دریافت اطلاعات ترانس ۱۵۰ وات سدیم مسی راما کلیک فرمایید.

تولیدکنندگان بالاست چراغ خیابانی در ایران

دو مارک ترانس آرش و ترانس راما از بهترین ترانس های موجود در بازار ایران می باشند. و هر دوی این ترانس ها در دو جنس هسته بالاست تولید می نمایند: ترانس با هسته مسی و ترانس با هسته آلومینیومی

 

فروش بالاست لامپ گازی راما
بالاست راما

 

ترانس نوع مسی از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و قیمت بالاتری نیز دارد. بالاست برند رما نسبت به بالاست آرش معروف تر  می باشد. و به همین دلیل قیمت بالاتری نیز دارد. اما ترانس آرش از فروش بالاتری برخوردار می باشد زیرا که قیمت آن نسبت به اوضاع اقتصادی بازار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. البته لازم به ذکر است که هر دوی این مارک ها از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار می‌باشند و جوابگوی نیاز تمامی مشتریان هستند.

 

چراغ خیابانی پارس

چراغ خیابانی پارس یکی از بهترین مارک های و پرفروش ترین مارک های داخل بازار ایران می باشد. این چراغ به صورت قاب خالی تولید و به بازار عرضه می گردد. به همین دلیل از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد و توانسته است بخش عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص دهد. همچنین لازم به ذکر است که خیابانی پارس تولید شرکت گلنور می باشد. و شرکت گلنور بزرگترین تولید کننده چراغ خیابانی و تجهیزات روشنایی در ایران و منطقه می باشد.

قیمت چراغ خیابانی ۷۰ وات گلنور
چراغ خیابانی پارس

مشتریان عزیز جهت خرید ترانس آرش ترانس، خرید بالاست راما الکتریک و همچنین خرید چراغ خیابانی پارس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. و منتظر تماس مشاورین کلیدچی در کمتر از ۱۲ ساعت کاری باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید