مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت چراغ خیابانی قدیمی-تحویل فوری

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید، فروش، مشخصات و قیمت چراغ خیابانی قدیمیویژگی و قیمت چراغ خیابانی قدیمیفعالیت مجموعه کلیدچیثبت سفارش در مجموعه کلیدچی
قیمت چراغ خیابانی قدیمی

خرید، فروش، مشخصات و قیمت چراغ خیابانی قدیمی

قیمت چراغ خیابانی قدیمی-چراغ خیابانی لاکپشتی همان چراغ های قدیمی می باشند. که توسط لامپ های گازی روشن می شوند. انواع چراغ خیابانی گازی عبارتنداز: چراغ لاکپشتی بخار سدیم، چراغ خیابانی بخار جیوه و چراغ خیابانی متال هالید

چراغ خیابانی یکی از مبلمان شهری محسوب می شود که برای روشنایی معابر، خیابان ها، اتوبان ها، پیاده روها و…مورد استفاده قرار می گیرد. تاریخچه چراغ های hid به شکل غالب به قرن بیستم میلادی برمیگردد. که لامپ های بخار سدیم و بخار جیوه تولید شدند.

چراغ خیابانی یکی از مهم ترین اقلام روشنایی می باشد که در بازار لاله زار تهران به فروش می رسد. مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی لاکپشتی و یا پخش عمده انواع چراغ خیابانی قدیمی به سراسر کشور می پردازد.

مشتریان عزیز جهت خرید عمده چراغ لاکپشتی، دریافت قیمت چراغ خیابانی قدیمی و همچنین دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید، فرم مشاوره و فروش داخل سایت را پر نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

قیمت چراغ خیابانی قدیمی

 

ویژگی و قیمت چراغ خیابانی قدیمی

روشنایی خیابان برای ایمنی رانندگان، وسایل نقلیه اضطراری، دوچرخه‌سواران، دوندگان و پیاده‌روها، چه تیر چراغ‌های تزئینی باشد که برای عابران پیاده در مراکز شهر و محله‌ها روشنایی می‌دهد، چه تیرهای چراغ برق بزرگراه ها که شهر ها را به هم وصل می کند، ضروری می باشد.

با توجه به نوع کاربردشان انواع مختلفی دارند. مثلا چراغ های خیابان ها با چراغ های اتوبان ها و جاده های بین شهری از نظر جنس، میزان و شدت نور و ارتفاع کاملا متفاوت هستند.قیمت چراغ خیابانی قدیمی

چراغ خیابانی های قدیمی با استفاده از لامپ های بخار سدیم، بخار جیوه و متال هالید روشن می شوند. این چراغ ها نسبت به چراغ های ال ای دی جدید از قیمت پایین تری برخوردار می باشند. البته لازم به ذکر می باشد که گاز و یا ماده ای که داخل این لامپ ها وجود دارد خطرناک می باشند.  در صورت شکستن این لامپ ها به محیط آزاد می شوند و به محیط زیست، جانداران و انسان آسیب می رساند.

 

پخش عمده چراغ خیابانی قدیمی

مشاوره و فروش

چراغ خیابانی پارس که به صورت قاب خالی تولید و روانه بازار می گردد، برای مصرف کنندگان از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این چراغ در ۴ مدل می باشد. که دو مدل آن برای جاگذاری لامپ های کم مصرف تولید شده اند. دو مدل دیگر ترانس خور می باشند. که سایز کوچک آن برای توان های ۷۰، ۵۰ و ۱۲۵ وات مناسب می باشد. سایز بزرگ آن برای لامپ و ترانس ۱۵۰، ۲۵۰ و ۴۰۰ وات مناسب می باشد.

مجموعه ما متلقات مناسب این چراغ ها را به طور کامل موجود دارد و همیشه داخل موجودی می باشد. پس مشتریان عزیز بابت تکمیل کردن این چراغ ها نگرامی نداشته باشند. قیمت چراغ خیابانی قدیمی

فعالیت مجموعه کلیدچی

مجموعه کلیدچی در سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در بازا لاله زار آغاز نموده است. و اکنون به فروش عمده انواع چراغ خیابانی ال ای دی، چراغ خیابانی گازی و پروژکتور گازی و ال ای دی و همچنین متعلقات آنها می پردازد.

همچنین مجموعه ما تحت برند کابلچی به پخش عمده سیم و کابل به سراسر کشور می پردازد. در ین زمینه نیز مجموعه ما با شرکت های معتبر و تولید کنندگان با کیفیتی همکاری دارد. و سعی بر آن دارد تا انواع سیم و کابل مورد نیاز شما را با نازلترین قیمت ممکن به شما عزیزان ارائه دهد.

جهت خرید انواع سیم و کابل با نازلترین قیمت بازار کلیک نمایید: پخش عمده سیم و کابل

 

 

خرید چراغ خیابانی قدیمی

 

ثبت سفارش در مجموعه کلیدچی

مجموعه کلیدچی در زمینه پخش چراغ خیابانی با دو شرکت معتبر مازینور و گلنور فعالیت و همکاری دارد. همانطور که ذکر شد این دو شرکت بخش عظیمی از بازار داخلی را به خود اختصاص داده اند. مجموعه ما به پخش عمده انواع چراغ های مازینور، پخش عمده انواع چراغ های گلنور و همچنین به پخش عمده انواع چراغ های پارس که زیرمجموعه گلنور می باشد، می پردازد.

مشاورین و کارشناسان ما در بخش فروش به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. و ثبت سفارش شما عزیزان در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. و همچنین ارسال بار به شهرستان ها از طریق باربری انجام می شود. قیمت چراغ خیابانی قدیمی

در این مجموعه سعی بر آن است تا این محصولات معتبر و با کیفیت ( مارک پارس، گلنور، مازینور و متعلقات آنها ) با نازلترین قیمت بازار تهیه و در اختیار شما عزیزان قرار گیرند.

مشتریان عزیز کلیدچی جهت دریافت لیست قیمت چراغ خیابانی گلنور، لیست قیمت کله چراغ خیابانی پارس و متعلقات آن. و خرید عمده چراغ خیابانی ۷۰ وات پارس و همجنین دریافت مشاوره رایگان فرم مشاوره و فروش داخل سایت را پر نمایید. چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید