مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کله چراغ خیابانی پارس به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید و فروش و قیمت کله چراغ خیابانیویژگی چراغ خیابانی پارسخرید کله چراغ خیابانی پارسنحوه ثبت سفارش
فروش و پخش عمده چراغ خیابانی 70 وات گلنور

خرید و فروش و قیمت کله چراغ خیابانی

قیمت کله چراغ خیابانی-چراغ خیابانی پارس یکی از انواع چراغ خیابانی با یک برند بسیار معتبر در بازار ایران می باشد. که بخش عمده ای از بازار چراغ خیابانی داخلی مخصوصا روشنایی معابر روستایی و پروژه های خصوصی را به خود اختصاص داده است.

این چراغ خیابانی به صورت قاب خالی تولید و به بازار عرضه می گردد. و بدنه آن از آلومینیوم دایکاست می باشد. این چراغ از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و قیمت ان نیز مناسب می باشد و برای مصرف کنندگان بسیار مقرون به صرفه است.

قیمت کله چراغ خیابانی

مجموعه کلیدچی به پخش عمده چراغ خیابانی پارس و پخش عمده متعلقات این چراغ به سراسر کشور می پردازد. مشتریان عزیز می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید فرم مشاوره و فروش را پر نمایند. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

ویژگی چراغ خیابانی پارس

چراغ خیابانی مهم ترین ابزار روشنایی معابر می باشد. در حال حاضر در بازار جهانی دو نوع چراغ خیابانی برای روشن کردن معابر وجود دارد: چراغ خیابانی LED و چراغ خیابانی HID یا همان چراغ خیابانی گازی.

چراغ خیابانی پارس در دسته چراغ های HID قرار دارد. این چراغ تولید بزرگترین شرکت تولیدکننده چراغ خیابانی در ایران، یعنی شرکت گلنور می باشد. تولیدات شرکت گلنور جزو پرفروش ترین اقلام روشنایی در ایران و منطقه می باد.

 

پخش عمده کله چراغ پارس

قاب خالی پارس در ۴ مدل مختلف تولید می شود. که دو مدل آن لامپ کم مصرف خوراند. و دو مدل دیگر ترانس خور، در این چراغ ها قابلیت تعبیه لامپ گازی در رنج توانی چراغ ۵۰ وات سدیم، چراغ ۷۰ وات سدیم، چراغ ۱۲۵ وات جیوه، چراغ ۱۵۰ وات سدیم، چراغ ۲۵۰ وات سدیم و جیوه و چراغ ۴۰۰ وات سدیم و جیوه را دارد.

خرید کله چراغ خیابانی پارس

مجموعه کلیدچی به پخش عمده انواع چراغ خیابانی و متعلقات آن می پردازد. و مشتریان عزیز در هر کجای کشور می توانند محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند و آن را در شهر خود تحویل بگیرند. همچنین مشتریان می توانند خرید خود را از این سایت و یا دیگر سایت های معتبر انجام دهند.

لازم به ذکر است که این چراغ تاییدیه اداره برق ندارد. و بیشتر برای روشنایی معابر روستایی و پروژه های خصوصی که نیاز به تاییدیه اداره برق ندارد مورد استفاده قرار می گیرد. زیرا که دارای قیمت پایینی می باشد. و با توجه به نیاز و اوضاع بازار الان بسیار مقرون بصرفه می باشد.

 

قیمت قاب خالی چراغ خیابانی پارس

این چراغ ها برای روشن شدن نیاز به متعلقاتی دارند که عبارتند از: لامپ گازی،ترانس یا بالاست گازی، استارتر یا ایگنیتور و دستک یا براکت. تمامی این اقلام با معتبرترین برندها و نازلترین قیمت ممکن در بازار، در مجموعه کلیدچی به فروش می رسد.

از بهترین ترانس های موجود در بازا ایران میتوان به ترانس گازی آرش و ترانس گازی راما اشاره نمود. همراهان عزیز میتوانند جهت خرید ترانس گازی آرش و دریافت لیست قیمت آرش ترانس ۱۴۰۳ از طریق شماره های موجود در سایت اقدام نمایند.

لامپ های گازی و یا چراغ خیابانی گازی در سه مدل بخار سدیم، بخار جیوه و متال هالید می باشند. در این بین چراغ بخار سدیم و بعد از آن چراغ خیابانی بخار جیوه از مصرف بالایی برخورداراند. چراغ متال هالید بدلیل نوع نورش مصرف بسیار پایینی دارد.

 

نحوه ثبت سفارش

مشتریان عزیز مجموعه کلیدچی جهت ثبت سفارشات خود و همچنین دریافت قیمت چراغ چراغ پارس و خرید چراغ خیابانی پارس فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

اما چنانچه درخواستتان فوری می باشد از طریق شماره های موجود در سایت با مشاورین ما ارتباط حاصل فرمایید.

جهت خرید انواع سیم و کابل به صورت عمده روی لینک روبرو کلیک نمایید: خرید عمده کابل

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید