مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات روشنایی و برقی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عمده لامپ لاکپشتی | تضمین قیمت و اصالت کالا

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت عمده لامپ لاکپشتی و چراغ خیابانی لاکپشتیلیست قیمت لامپ گازیخرید عمده ترانس گازی آرش
خرید عمده لامپ لاکپشتی

لیست قیمت عمده لامپ لاکپشتی و چراغ خیابانی لاکپشتی

چراغ خیابانی لاکپشتی یکی از قدیمی ترین مدل های چراغ خیابانی می باشد که از رواج بالایی نیز برخوردار می باشد. چراغ لاکپشتی پارس، چراغ خیابانی گلنور و چراغ خیابانی مازینور سه برند محبوب و معتبر در بازار می باشند. قیمت عمده لامپ لاکپشتی

چراغ خیابانی پارس و گلنور هر دو تولید شرکت پیشرو گلنور می باشند. این سه برندی که معرفی کردیم هر سه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. از لحاظ قیمت نیز به ترتیب ارزانترین چراغ خیابانی پارس، چراغ خیابانی گلنور و چراغ خیابانی مازینوز می باشد.

قیمت کله چراغ خیابانی

چراغ خیابانی مازینور بدلیل اینکه بیشتر محصولاتش را به کشورهای دیگر صادر میکند از قیمت بالایی برخوردار می باشد. چراغ خیابانی پارس نیز بدلیل اینکه به صورت قاب خالی تولید می گردد قیمت تمام شده آن برای مشتریان پایینتر میوفتد.

و اما چراغ خیابانی گلنور پرفروشترین چراغ خیابانی ال ای دی در ایران را تولید می نماید. مجموعه کلیدچی با سه بند محبوب بازار یعنی گلنور، مازینور و پارس همکاری دارد. و به پخش عمده تمامی محصولات این شرکت ها با نازلترین قیمت می پردازد.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قیمت و خرید عمده چراغ خیابانی فرم مشاوره و فروش را تکمیل نمایید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

 

لیست قیمت لامپ گازی

لامپ گازی به سه دسته تقسیم می شود: لامپ بخار سدیم، لامپ بخار جیوه و لامپ متال هالید. لامپ بخار سدیم و بخار جیوه در اکثر اوقات برای چراغ های خیابانی مورد استفاده قرار می گیرند. و لامپ متال هالید برای پروژکتور های گازی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت عمده لامپ گازی چراغ لاکپشتی
قیمت عمده چراغ خیابانی لاکپشتی و قیمت عمده لامپ گازی لاکپشتی

از جمله برندهای معتبر و محبوب لامپ گازی در ایران به این موارد میشود اشاره کرد: لامپ گازی پارس شهاب، لامپ گازی نور، لامپ گازی نور افشان و لامپ گازی اسرام.

مجموعه کلیدچی با این برندهای تولید کننده لامپ گازی به صورت مستقیم همکاری دارد. و به پخش عمده انواع لامپ گازی استوانه ای و بیضوی با نازلترین قیمت بازار به سراسر کشور می پردازد.

خرید عمده ترانس گازی آرش

ترانس گازی نیز همانند لامپ های گازی یکی از متعلقات چراغ خیابانی می باشد. همانطور که در ابتدا ذکر شد چراغ خیابانی پارس به صورت قاب خالی تولید می گردد. و برای راه اندازی به ترانس و استارتر و لامپ گازی نیاز دارد.

ترانس گازی آرش و ترانس گازی راما دو برند معتبر بازار می باشند. که هم از قیمت مناسبی برخورداراند و هم از کیفیت بالای. ترانس ها از لحاظ جنس مواد ساخته شده به دو دسته مسی و آلومنیومی تقسیم می شوند.

قیمت عمده ترانس گازی آرش ترانس
بهترین قیمت ترانس گازی آرش

قیمت عمده لامپ لاکپشتی-ترانس مسی در برابر نوسانات جریان الکتریکی از مقاومت بالاتری برخوردار می باشد. به این معنی که توانایی کنترل نوسانات جریان الکتریکی ترانس مسی بیشتر از ترانس آلومینیومی می باشد. از اینرو ترانس مسی از قیمت بالاتری نیز برخوردار می باشد.

مشتریان عزیز جهت دریافت لیست قمت چراغ خیابانی لاکپشتی، لیست قیمت لامپ گازی پارس شهاب، لیست قیمت ترانس آرش ترانس و خرید عمده چراغ خیابانی و متعلقات آن فرم مشاوره و فروش را پر نمایید. مشاورین فروش ما در کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس خواهند گرفت.

 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: ژینو حسینی

راه های ارتباطی:

phone icon مدیر فروش: 09120223341

whatsapp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

emaiL icon ایمیل: zhinoirani166@gmail.com

مجموعه کلیدچی شما را به خرید بهترین انواع محصولات برقی و روشنایی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید